Formarnos para transformar
Tradicionalmente, el mes de julio ha sido uno de los momentos que los docentes empleamos para formarnos. Desde hace más de medio siglo ta...
En context: Una sessió de pòsters sobre tòpics literaris
Aquest projecte té com a objectiu analitzar i observar els tòpics sobre l’amor a la literatura medieval, al cinema, a la televisi&...
Vacances!
La horda del lector
Incorporar xarxes socials i YouTube a les aules per fomentar-hi l’hàbit lector és una utopia o una possibilitat? En aquest article...
Neologismes a l’aula
No cal corregir exàmens per adonar-se de la manca de vocabulari o de l’ús impropi de termes. Les persones adultes, fins i tot form...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Utopedia: La comunitat dels llibres. Trobades i convoc...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Els arbres també fan caca PEREZ, S.; PAROT, A. Barcelona. Baula (El Jardí d’en Julivert), 2021 Us he...
Queda’t de pedra!
El projecte Queda’t de pedra! proposa la creació d’un bibliotràiler a partir de la novel·la Pedra de tartera (1985), ...
Efectes d’ensenyar gramàtica integrada a l’escriptura de narracions
Aquest article presenta els resultats de la implementació d’una unitat didàctica per ensenyar gramàtica i estructura textua...