El medi en la pedagogia Freinet
Per a la pedagogia Freinet, el coneixement del medi constitueix una oportunitat per obrir l’escola a la vida de la comunitat en què es tr...
La crisi no permet fer-se enrere
La crisi no permet fer-se enrere L’afirmació que tota crisi pot representar una oportunitat per renovar-se i per canviar pot ser certa en...
Dret 0: amb veu i vot
El dret 0 no està inclòs en la Convenció sobre els Drets de l’Infant, però en canvi s’hi reconeix les criature...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
L’avaluació en els processos de formació en centres
L’avaluació dels processos de formació del professorat esdevé una tasca complexa que abraça diferents aspectes que v...
En contexto: «Haciendo historia»
«Haciendo historia» «Haciendo historia» es un proyecto educativo donde construimos un relato histórico mediante la utilizaci&...
Treballant els objectius de desenvolupament sostenible a l´aula STEAM
En el present article es presenta una proposta educativa per treballar els objectius de desenvolupament sostenible des de l’educació STEA...
Educar per a la nova era
Fa cinc anys l’escola Talaiot es va trobar amb la necessitat de prendre una decisió important. Aquell curs escolar varen confluir tots el...