Navegant amb una forta tempesta (part 2)
Aquest text neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de com plantegem la tornada a l’escola. La covid-19 continu...
Miguel Ángel Aragón: «L’educació és un bé públic que no s’ha de desvirtuar i que cal t...
El Miguel Ángel va començar en el món de l’educació de manera casual. En acabar la carrera de Químiques l&rsq...
Sobreponerse a las «burbujas». ¡Felicitémonos! ¡Felicitemos! Respuestas saludables
Sobreponerse a las «burbujas». ¡Felicitémonos! ¡Felicitemos! Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan, quere...
Aprenents autònoms
Les funcions executives i els processos metacognitius són elements fonamentals perquè les nostres alumnes i els nostres alumnes esdeving...
Aprendre en aquesta situació (II)
Francesco Tonucci: «Nuestros hijos e hijas son mucho más capaces de lo que pensamos»
Francesco Tonucci «Nuestros hijos e hijas son mucho más capaces de lo que pensamos» Cinta Vidal, Cristina Elorza Mirar con ojos de ni&#...
Formación profesional sin límites
Formación profesional sin límites M.a Victoria Villaescusa Alejo La formación profesional es mucho más de lo que solemos pensar. O...
Desmontando los bulos sobre las vacunas frente a la COVID-19
Desmontando los bulos sobre las vacunas frente a la COVID-19 Noela Rodríguez Losada, Blanca Puig Mauriz, Jorge José Pérez Maceira Se pr...