Escrivim teatre a través d’Instagram
La xarxa social Instagram ofereix possibilitats educatives diverses per treballar amb l’alumnat a les aules. En l’experiència que p...
La gestió eficaç del temps de classe
La lliçó magistral ha deixat de ser un model pedagògic vàlid a les nostres institucions docents. Això no obstant, n...
Francesco Tonucci: «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem»
Francesco Tonucci «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem» Cinta Vidal, Cristina Elorza «Mir...
Guía de recursos
Com a epíleg d’aquesta monografia sobre el llenguatge de la publicitat a l’aula, a continuació s’ofereix informaci&oac...
Experimentar amb publicitat per aprender sobre imatge i cultura
El missatge publicitari és, en essència, poètic, o imperatiu, o potser li serveixen els recursos de la poètica per manipul...
Formació professional sense límits
Formació professional sense límits M. Victoria Villaescusa Alejo La formació professional és molt més del que solem pensar. O...
Publicitat i alfabetització audiovisual
El present article ofereix una proposta didàctica orientada a promoure escenaris en què l’alumnat produeixi textos publicitaris on...
La construcció del desig
Aquest article narra una experiència didàctica al voltant de la producció de textos publicitaris radiofònics en el marc d&...