Jordi Cots Moner “Cal potenciar l’escolta dels infants”
A la nostra societat actual, facilitem que els infants siguin infants?, els sobreprotegim?, els deixem indefensos davant les pantalles?, ...
Cuestión de prioridades
El 31,2% del alumnado abandona la enseñanza obligatoria sin obtener el título (datos del 2008). Seguramente hay muchos factores tras el...
Añadimos sal a la nieve con enfoque STEAM para primaria¿Cómo podemos hacer helados más cremosos y...
Añadimos sal a la nieve con enfoque STEAM para primaria La sensopíldora Sal-nieve del grupo Sensociencia fue diseñada para secundaria y...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Fluja...
Models de rúbriques per treballar l’educació en valors socials i cívics
Des del curs 2011-2012, a la zona educativa de Sant Joan Despí i Cornellà de Llobregat (Barcelona), s’hi du a terme un procé...
Ràdio per democratitzar l’aula
A continuació, presentem una experiència basada en la utilització de la ràdio escolar com a eina per democratitzar l&rsquo...
Joan Cela, director de la escuela infantil Can Dragó. Buena Educación, con mayúsculas