Mates i cinema
La matemàtica és un llenguatge que busca sistematitzar, endreçar i interpretar fenòmens de la realitat. Buscar aquesta connexió entr...
Educació social i menors desemparats
En els darrers temps els mitjans de comunicació s’han fet ressò de la situació dels menors estrangers no acompanyats. En mo...
Aprenem a l’exterior
Nídia Fargas Solís Escola Sant Ignasi. Manresa El nostre projecte educatiu entén els espais exteriors com a zones noves d’ensenya...
Cuando la maestra está sentada
Además de la silla, vale la pena disponer de un taburete de unos 25 cm de altura, para cuando la maestra decide sentarse cerca de un ni...
La acción como propuesta hermenéutico-fenomenológica para los objetivos educativos y sus conse...
Pòsters digitals (glogster.edu) i l’educació musical
Us presento l'eina Glogster EDU, que permet fer pòsters digitals interactius en línia. Per elaborar-los, podrem utilitzar tot tipus d'e...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
«Cap menjar a la brossa!»