Els portafolis digitals a la classe d’història
En el present article, s'hi explica una experiència de treball basada en la utilització del dossier d'aprenentatge com a eina didàctic...
Las maestras de apoyo en los centros inclusivos
Las maestras de apoyo en los centros inclusivos Docencia compartida desde el corazón Celia Alcón Ayora, Diana Montserrat Ferrer Las maest...
Ferran Campillo, pediatre mediambiental: «Les escoles amb pitjor qualitat de l'aire tenen alumne...
Ferran Campillo, pediatre mediambiental: «Les escoles amb una qualitat més baixa de l’aire tenen alumnes amb un rendiment acadèmi...
Madrid: guia Patios silvestres, renaturalitzant els patis
María Álvarez Nistal Departament d’Educació Ambiental. Ajuntament de Madrid Alberto Slocker Barrio Educador ambiental del program...
Soc un docent amb moltes ganes d’aprendre
El fet de formar-nos parteix de la nostra pròpia iniciativa, del nostre afany de superació i del reciclatge constant, perquè la s...
No hi ha res que pugui ser permanent, tret del canvi
És el moment de repensar l’organització dels centres. La citació d’Heràclit que trobem al títol del pre...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
Material per a l’alumnat: Emocions digitals
Dintre de tot context educatiu, en qualsevol situació d’ensenyament-aprenentatge, hi ha dos conceptes que s’erigeixen com dos dels ...