Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático Contribuir a la ciencia ciudadana Somos parte del problema, pero también somos parte d...
Practicar mindfulness a l’aula de secundària
L’alumnat adolescent de vegades pateix alts i baixos emocionals que li provoquen dificultats per concentrar-se i per relacionar-se amb le...
Familia y escuela: una gran oportunidad
Els orientadors, intèrprets entre educadors i famílies
A l’article, s’hi defineix l’acció orientadora com una activitat de mediació i d’interpretació entre doce...
Plegar abans. Reflexions per al debat
El Departament d'Ensenyament ha convidat els instituts que ho desitgin a instaurar la jornada anomenada compactada, intensiva, seguida, c...
Material per a l’alumnat: El berenar de les verdures
L’acompanyament en la pandèmia. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...