La forma i el fons ideològic de la LOMCE
Suport entre iguals per fomentar l’aprenentatge
La implantació del programa CA/AC (Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar) al nostre centre ha comportat tot un repte de formació i...
Biblioteca de Aula. Libros. Encuentros. Convocatorias. Webs
Lideratges que transformen l’escola
L’escola sola no pot, ni tampoc una direcció escolar, compartir els lideratges que aconsegueixen implicar-hi uns altres actors i unes alt...
Salut postural
Al llarg d'una jornada laboral, la repetició de moviments i de posicions forçats, així com les llargues estones drets o asseguts són ...
L’organització dels equips de centre
Una bona gestió dels equips de centre esdevé clau perquè el treball de la institució docent com a organització sigu...
El valor de la lectura i el diàleg a l’ESO
Aquesta anàlisi es basa en la convicció estesa que el format digital no farà desaparèixer el llibre en paper, sinó que el complement...
Creatividad y música: Desde la bodega, con amor
Un celler castellà en un poblet a prop de Valladolid, Villanueva de Duero. Cinc persones amb cinc històries diferents (d’escola, d...