Alumnat amb dificultats de regulació del comportament
Si volem que les alumnes i els alumnes amb dificultats de regulació del comportament es puguin integrar a la societat quan siguin person...
Breves AIN mayo 2013
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana La inseparable dialéctica educativa entre teoría y práctica Tolstói en...
Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada
Moviments de renovació pedagògica emergents: la necessitat de la trobada Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Els moviments de renovac...
El nostre camí en la renaturalització dels patis
Carme Cols Clotet Mestra d’Educació Infantil. Torrelles de Llobregat (Barcelona) Josep Fernàndez Quiles Mestre i pedagog. Torrelles de...
Ningú hauria de ser invisible en un centre educatiu
La participació de la comunitat educativa en el consell escolar facilita el flux d’informació i el funcionament d’un centre ...
Algunes certeses per a un curs incert
La situació que hem viscut durant aquests darrers mesos ha trasbalsat l’escola i el sistema educatiu. La crisi té un calat profund...
«I can write a story!»
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...