Un joc de rol sobre les al·lèrgies
És freqüent que, entre el nostre alumnat, hi hagi alguna persona amb algun tipus d'allèrgia o intolerància alimentària. Cada cop mé...
Volem entendre què passa amb els nombres quan calculem
Arriba la festa de la Castanyada. Hem de fer panellets per al nostre grup classe i per als nens i nenes de parvulari. Volem que en surtin...
Coaching per un lideratge emocional, ressonant i sostenible
Coaching per un lideratge emocional, ressonant i sostenible Rosa Miralles Pascual Desenvolupar les competències socioemocionals de la dir...
El currículum integrat en un cas aplicat: projecte planetari
A l’article, s’hi mostra i s’hi analitza un projecte de treball basat en la construcció d’un currículum integrat...
Model ACCEDU: una experiència d'educació inclusiva i convivència escolar
Model ACCEDU: una experiència d’educació inclusiva i convivència escolar Quan es produeix un esdeveniment de discriminació i...
Sembrando el Futuro, projecte ambiental de l’ApS
En el marc del projecte Sembrando el Futuro es presenta una experiència d’aprenentatge servei en què es pretén incidir en l’...
Fem poesia
Hem de fer poesia a l'escola? Sí, perquè és un treball gratificant, complet, hi treballem capacitats bàsiques múltiples. Només nece...
L'autoestima com a nexe de grup
L’autoestima com a nexe de grup Raquel Sanchis Lirón Les emocions formen part de la nostra vida. Tot i això, durant molt de temps han ...