Xarxes per a la construcció del futur de l’educació
“Només avui”, un joc que crea vincles
L'actitud interior davant de qualsevol situació de la vida pot marcar una clara diferència entre estar «bé» o estar «incòmode».
Què significa un currículum al servei dels aprenentatges de l’alumnat i gestionat democràticam...
En aquestes ratlles, hi hem volgut exposar el sentit de la democràcia quan aquesta omple l'aula i esdevé un puntal en l'organització d...
Reflexiones en torno al máster de secundaria
Una escuela para la diversidad
La era de la globalización nos brinda un mundo sin fronteras, la interculturalidad es el resultado de esta nueva forma de vida en el pla...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
Entrevista a Jordi Jubany, expert en competència digital i educació
En aquest article entrevistem Jordi Jubany, docent, antropòleg i assessor en competència digital en diferents nivells del sistema educat...