Entrevista a Neus Lorenzo
¿Por qué trabajar el huerto en la escuela?
La coordinació primària-secundària.
La coordinació educativa entre les escoles (3-12 anys) i els instituts (12-16 anys) ha esdevingut una prioritat del sistema docent, amb ...
Els compromisos individuals i col·lectius de l´escola
Els compromisos individuals i col·lectius de l’escola Jaume Carbonell Sebarroja Jubilat. President del consell assessor del Diari de l...
Bienestar en el trabajo: actitud, mirada, competencias, equipo
Bienestar en el trabajo: actitud, mirada, competencias, equipo Montserrat Ruiz Martín, Sandra Memminger Ruiz, Esther Malla Amador En este...
Izaskun Aranbarri, de Berdindu Eskolak
«Ajudar una persona ajudant el seu entorn» Cristina Elorza, Francisco Luna Berdindu és el servei del govern basc d’informació...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Exploradores del arte moderno HARMAN, A.; BLOCH, S. (il·l.); HERMOSO, J. (trad.) Madrid. Ed. Siruela, 2020 Aquest llibre forma part de la...
Podem superar la segregació vocacional?
És fonamental dissenyar i implementar programes d’orientació acadèmica i professional als centres docents, però que ...