Experiencias comunitarias para la puesta en valor del patrimonio local
Experiencias comunitarias para la puesta en valor del patrimonio local Iván García García, Xulia Marqués Valea Presentamos dos ini...
Paulo Freire: L’alfabetització com a lectura del món: una aposta radical per a la pedagogia críti...
Llegir no és dir una lletra després d’una altra. Escriure tampoc és un acte mecànic. Una acció i l’altra són...
Dins la seva mirada
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar en una situació nova, al...
Cervell, cor… Acció!
Al CEIP Pasico Campillo, de Lorca (Múrcia), hem creat un projecte meravellós, els resultats del qual arriben més enllà de ...
Per una pedagogia de la trobada
Les trobades cara a cara són aquelles situacions d’interacció en les quals la persona adulta es dirigeix a un únic interloc...
Graó a Graó
Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
Lab 0_6: espai de ciència, espai neuroeducatiu
L’espai Lab 0_6 està pensat per afavorir l’acció autònoma i intencionada dels infants sobre diversos fenòmens ...