Un currículo basado en competencias para las enseñanzas profesionales de música
Rodrigo Checa Jódar Inspector de Educación. Consejería de Educación, Junta de Andalucía El diseño curricular de las ense...
Més enllà de la participació… més democràcia!
Més enllà de la participació… més democràcia! Marta Comas Sàbat Doctora en Sociologia de l’Educació, pr...
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche La importancia de la palabra oral y escrita adecuada Mencionar el nombre de Nietzsche siempre genera cierta incomodid...
Temps per pensar?
Ni l’alumnat ni el professorat tenen temps per pensar. El model educatiu en el qual algunes persones disposaven de temps i de referents i...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
Humor
Família, voler-la a prop sense fer nosa
Sobre el paper, l’encaix entre família i escola és idíl·lic, però la realitat és tota una altra cosa. ...
El clima a l´escola: gestió de les emocions. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes, sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vist...