Família i escola, dues realitats vinculades en una aula cooperativa
En coherència amb un plantejament inclusiu, cooperatiu i sistèmic de l’educació, les famílies han de formar part de ...
El espacio y su organización
La disposició i organització dels espais educatius està estretament relacionada amb el model pedagògic-organitzatiu que ca...
El primer contacte amb Juan Sánchez Enciso és càlid i reconfortant. La seva mirada és intel·ligent i curiosa. Veien...
Material per l’alumnat: Programació d’un projecte: les bicicletes
Francesco Tonucci: «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem»
Francesco Tonucci «Els nostres fills i filles són molt més capaços del que ens pensem» Cinta Vidal, Cristina Elorza «Mir...
Evaluar con el DAVOPSI
Les experiències que s'il·lustren en aquest capítol han permès els mestres i les mestres de les escoles implicades avaluar...
La reflexió sobre la pràctica d’aula
Aquest article vol ressaltar la importància que té la reflexió sobre la pràctica com una oportunitat d’aprenentatge ...
Què ens passa quan sentim parlar del transtorn per dèficit d’atenció i hiperactivitat?