Transformació educativa a la Xarxa de Centres de Madrid
La Xarxa de Centres per la Transformació Educativa de la Comunitat de Madrid és un teixit d’institucions docents i de col·l...
Mediació educativa: l´aprenentatge de la convivència
Les dures condicions de l’escola rural a Burkina Faso
Les condicions de l’escola rural a Burkina Faso són difícils. L’alumnat assisteix a classes construïdes amb palla, on e...
Los grupos de servicio en el instituto de Sils
Recomanacions BBM
Cinc anys treballant per competències. Dels inicis als assessoraments en educació física
L'any 2008 es va concedir una beca de Millora de la Qualitat Docent (MQD) al professorat vinculat a la didàctica de l'educació física ...
D’aprendre se n’aprèn.
L'aula i també l'escola són llocs pensats especialment per aprendre, perquè disposen de mestres dedicats a ensenyar, d'alumnes i d'un ...
Grups interactius al final de l’etapa
L’experiència de grups interactius amb nens i nenes de 5 anys es desenvolupa amb èxit, des de fa quatre cursos, al centre pú...