Confinando derechos. De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia
Confinando derechos De la infancia sin escuela a la desescolarización de la infancia Jaume Funes Psicólogo y educador No tenemos escuelas...
Un assessorament de centre acollidor.
L'article mostra el procés d'un assessorament de centre acollidor que pretenia assentar les bases d'una mirada profunda envers les neces...
Incloent el pensament computacional a primària
Fa anys que som conscients de la gran importància que té desenvolupar el pensament computacional, i als centres n’hem d’inco...
Aprendre a relaxar-se i a centrar l’atenció
La meditació és un mètode d’introspecció universal, que es troba en molts enfocaments espirituals i en uns altres ca...
La creatividad como motor de cambio y transformación a través del juego (2.ª parte)
ENAS y el futuro de los servicios de deporte europeos
La European Network of Academic Sport Services (ENAS) es una red europea de gestores y de directores de servicios de actividad física y ...
El llenguatge en la vida de l’aula.
Aquest article ens parla de la importància del llenguatge com a instrument per participar activament en l'aprenentatge i la vida social....
L’educadora social en escoles de màxima complexitat
L’educadora social en escoles de màxima complexitat Sara Moreno Cerezo, Verònica Villar Coll, Mònica Cugat Pedrerol L’artic...