Fer mestre avui
Fer de mestre avui és diferent de fer de mestre en un altre temps? Possiblement, en el fons, no; ara bé, en les formes, segur que sí. ...
I l’escola ¿com aprèn?
Qui acull l’ensenyant que fa alguns cursos que treballa a l’escola? Com deixem entrar (i sortir) el món i la complexitat de les nos...
Lab 0_6: espai de ciència, espai neuroeducatiu
L’espai Lab 0_6 està pensat per afavorir l’acció autònoma i intencionada dels infants sobre diversos fenòmens ...
L’essencialitat de renaturalitzar l’educació
L’essencialitat de renaturalitzar l’educació Escola del Bosc de La Garrotxa (Girona) Escola del Bosc d’Espinelves (Girona) Esco...
Anna Riba, mestra i castellera: “Els castells t’ensenyen a treballar en equip i et fan adonar...
Els castells fa anys que serveixen d’eina educadora a molts centres de Catalunya, però des de fa uns quants cursos, a l’Alt Pened&e...
Respectem els infants tímids?
Era l’hora de plegar de l’escola. El tutor de la Martina es va acostar a la seva mare, com moltes vegades, massa simpàtic, envaint ...
Com organitzar un projecte interdisciplinari
La metodologia dels projectes interdisciplinaris ja fa molts anys que es porta a terme en diferents àmbits educatius. Això comporta que...
Desenvolupament d’una brúixola rural per assolir l’èxit
L’Austràlia regional, amb un 32% de població, sovint passa per alt en termes d’investigació, planificació i in...