¿Pedimos peras al olmo?
ContextualizandogitanaPartimos de una situación "compleja" (en el CAES), en la que existe un eterno debate sobre nuestra tarea educativa...
El profesor Layton, ludificació i tutoria entre iguals a classe de matemàtiques
Presentem una metodologia protagonitzada pel professor Layton que es basa en un sistema de ludificació a través d’un blog de class...
Recursos para la práctica: Un diàleg entre el present i el passat
El meu primer congrés de l’MCEP
He assistit per primera vegada a un congrés de l’MCEP i he pogut comprovar que encara hi ha educadores i educadors que creuen en el poder...
L’art com a eina transversal a l’escola
L’article focalitza l’atenció en la defensa de l’educació artística com a eina transversal de treball i de rece...
Un sistema per cuidar-nos
Un sistema per cuidar-nos Raúl Martínez Robles De la mateixa manera que passa a les nostres vides personals, als centres educatius els eq...
Canvis ministerials
Benestar a la feina: actitud, mirada, competències, equip
Benestar a la feina: actitud, mirada, competències, equip Montserrat Ruiz Martín, Sandra Memminger Ruiz, Esther Malla Amador En aquest ar...