Un manifest en blanc per al museu i l’escola
Les comunitats d’aprenentatge en museus, com ara Musaraña, ens ajuden a donar sentit de nou a les paraules art i educació. Una pro...
Algunes nocions essencials de sociolingüística per a docents de primària i secundària
Aquest article s’adreça als docents de primària i secundària i vol presentar, de manera sintètica, alguns dels conce...
Sergi del Moral: “Al betacamp no hi ha els rols d’expert-aprenent, i això xoca”
Fill de mestres, tot i haver realitzat la llicenciatura de Matemàtiques, a Sergi del Moral sempre li havia interessat la docència, per&o...
El treball per projectes amb les TIC a l’àrea de llengua i literatura
Avaluem les necessitats de l’alumnat… Avaluem les necessitats de l’aula?
L’avaluació psicopedagògica serveix per valorar les necessitats educatives especials de l’escolar, determinar-ne el nivell d...
Descobrint l’escriptura infantil al segon curs de grau de Magisteri
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...
Didàctica de la planificació en el procés d’escriptura