Les columnes de la UAB
Entre els objectius pedagògics de l’escola Bellaterra hi ha el d’apropar els nens i les nenes al món de l’art, perqu&e...
Poesia a l’escenari
En aquest article, hi parlem d'espectacles poètics, n'hi presentem diverses modalitats i hi tenim en compte la funció educativa que exe...
Els cicles de teatre organitzats per Cavall Fort
Durant vint anys, des de 1967, la revista catalana per a nois i noies Cavall Fort va fer de promotora de les activitats teatrals infantil...
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
La reflexió interlingüística a l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües
Descobrint l’escriptura infantil al segon curs de grau de Magisteri
RESSENYA: Pedagogías invisibles. El espacio del aula como dicurso
«No hi ha res que sigui intranscendent a l´espai de l´aula» és una de tantes afirmacions aforístiques amb les quals María Acaso (p...
La participació de l’alumnat de segon d’ESO en la confecció del projecte lingüístic de centre...
L’article presenta una experiència de treball col·laboratiu amb alumnes de segon d’ESO per dur a terme un estudi socioling&u...