De l’avorriment
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Avaluar per a conèixer-se, avaluar per a aprendre
Creieu possible que l’avaluació sigui gratificant fins al punt d’esdevenir una eina d’autoconeixement? Pot l’avaluaci&o...
La lucha por los derechos políticos de las mujeres durante la Revolución francesa
La lucha por los derechos políticos de las mujeres durante la Revolución francesa Helena Rausell Guillot Universidad de Valencia Presenta...
Una experiència d’animació a la lectura amb escolars subsaharians
La lectura és un hàbit que s’adquireix en contextos diferents, i l’àmbit familiar és un dels més signif...
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
Mujeres, historia y su enseñanza
Mujeres, historia y su enseñanza Evaluación y propuesta en didáctica Jesús Marolla Gajardo Doctor en Educación en Didáct...
Transformem les reunions amb les famílies
A l’educació infantil i primària és possible transformar la reunió amb les mares i els pares en una experiènc...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...