Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Pistes per a l’avaluació: Per facilitar l´accés al relat a la primera infància
Va de… les emocions a l´escola
Va de... Les emocions a l’escola Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... al que fem de ...
Punt i a part en el Primer Congrés d´Educació Pública: Valoracions del Grup Promotor
Punt i a part en el Primer Congrés d’Educació Pública: Valoracions del Grup Promotor Grup Promotor del Primer Congrés d̵...
PARA REDONDEAR
Detectar y prevenir actitudes violentas en la escuela Guía para entender a tu hijo del Centro Yale de Estudios Infantiles MAYES, L.C.; CO...
Contenido del producto 291994
La experiencia: Zumaiena cuida el mar Los océanos se ahogan en plástico y nuestro mar Cantábrico no es una excepción. La basura ma...
Aules segures per a tots i totes: una realitat possible
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es Gran part de la violència que...
L'evidència en la pràctica: Les persones que aprenen s'autoregulen. La infografia com a recurs ...
L'evidència a la pràctica La infografia com a recurs per promoure l’autoregulació Evidència aplicada L’alumnat s’autoreg...