La motivació intrínseca, el multiplicador de l’aprenentatge
Consigna de l’evidència La motivació intrínseca és un multiplicador natural de l’aprenentatge. Si basem la nostra pr&#...
No basta con decirles adiós
No basta con decirles adiós Cuando escribo, buena parte de las compañeras y los compañeros de secundaria estarán preparando desped...
Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y...
Aiala Urcelay: «Lo que Colectivo Lisarco muestra en los escenarios o en las aulas son personas y profesionales artísticos, sin distincion...
Express-Art
L’expressió corporal a l’Escola Els Xiprers Sandra Morales Bernard, Noemí Galve Rodríguez, Daniel Gómez Conejero El pr...
El Blas, un gos melòman
Escola Gras i Soler. Esplugues (Barcelona) Tal com li passa al Blas, uns altres gossos com ara Milú, Ideàfix, Hachiko, Ullal Blanc, Tot&#...
El boom de los libros de no ficción
Entre los hábitos lectores de los niños y las niñas se constata que, en general, leen más libros de ficción que informativos....
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic
Els nostres ulls com a vigilants del canvi climàtic Contribuir a la ciència ciutadana De què parlem Els canvis en els ritmes de la natu...
Dotació de recursos o projectes de vida
Dotació de recursos o projectes de vida Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca ...