L´Institut escola Trinitat Nova, el repte d´acollir
L’Institut Escola Trinitat Nova, el repte d’acollir En aquest article compartim la manera com plantegem l’acollida de les famíl...
Avaluació: teoria i pràctica
Erika Silva Fernández Al llarg d’un bon període de temps, un petit equip format per docents diversos hem elaborat un document de car&#...
Del CEP de Santander, de l’Escola Infantil Aire Libre (Alacant), de l’Escola Infantil de Tui (Pon...
Los colores del mar: Organización de la vida social del centro
Covid-19, pobresa i infància
L’articulat de la Convenció de les Nacions Unides sobre els Drets de l’Infant estableix que tots els nens i les nenes tenen dret a es...
Confiproyecto. Aprender del confinamiento para hacer proyectos personalizados
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
L’economia del bé comú a les aules
Programa #futursostenible, una proposta pedagògica d’educació per a una ciutadania global Esther Paulo Fuertes Directora de la Fundaci...
Práctiques de qualitat en la formació
Un dels retrets que es pot fer a la universitat és la distància que manté respecte a la realitat escolar, però teoria i pr...