El teixit d’aula, una inclusió real: L’experiència de l’escola Fluvià, un centre en construcci...
Som una escola diferent i ens volem explicar. Fa cinc anys que vam néixer i ens estem fent el vestit a mida, encara que tot just hem cos...
Escuchar el silencio
Projecte de reial decret infantil: No avancem!
Projecte de reial decret infantil: No avancem! L’aprovació de la LOMLOE modificant la LOE va aportar l’alegria d’exigir que tot...
Moviment Educatiu de l’Alt Camp (MEAC):
Moviment educatiu de l’Alt Camp (MEAC): «Caminem plegades tot cuidant la qualitat pedagògica per ampliar la mirada i enriquir-la»...
Patios de recreo, espacios inclusivos
Patios de recreo, espacios inclusivos Coral Elizondo Carmona Maestra y psicóloga educativa Autora de libros educativos y del blog Mon pet...
La resiliència és un procés d’adaptació comunitària
Òscar Gussinyer Cooperativa Resilience Earth (La Garrotxa). Ambientòleg especialista en disseny pel desenvolupament regeneratiu i de faci...
Educació ambiental i coneixement de l’entorn a l’etapa d’infantil
El tractament de l’educació ambiental a l’etapa d’infantil passa necessàriament pel coneixement de l’entorn. En ...
Per què cal observar la pràctica docent?
L'Observatori Internacional de la Professió Docent --OBIPD-- neix com a iniciativa d'un grup d'institucions i de professionals interessa...