L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Rastrejant per la xarxa… Utopedia #7
RASTREJANT PER LA XARXA Novetat a Utopedia! Episodi #7: Bien de Escuela En aquest episodi l’equip d’Utopedia es trasllada a l’IES Bo...
Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
Va de… El control d’esfínters a l’aula de 3 anys
El mite de Procust o la insuportable obsessió per la uniformitat
Ana Murcia Asensio Directora de l’Equip d’Orientació Educativa de Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ L’altre di...
Comenius
Llegir el món: un esforç amb plaer Un dels debats més abrandats al voltant de l’escola consisteix a oposar plaer i esforç a ...
L’estela de… Montessori. Compartim: racó digital. Contes. Llibres
Protagonistes del nostre procés formatiu
En aquest article d'opinió, Iñaki Monge reflexiona sobre els processos de formació del professorat.