#VerdaguerObert
#VerdaguerObert Mantener el vínculo durante el confinamiento mediante propuestas diarias Mari Paz González Muñoza, Anabel Ramos Rodr...
Repensar la societat que construïm
Quina societat volem? Quina societat construïm? Aquesta és la societat desitjada? Podem canviar-la en l’educació i des de l’...
Milena, confinament vinculació mestres criatures
Innovació social educativa
Transformar la societat al segle XXI exigeix una escola que innovi. Des de projectes educatius de tipus social i humanista es desenvolupa...
L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Rastrejant per la xarxa… Utopedia #7
RASTREJANT PER LA XARXA Novetat a Utopedia! Episodi #7: Bien de Escuela En aquest episodi l’equip d’Utopedia es trasllada a l’IES Bo...
Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
Va de… El control d’esfínters a l’aula de 3 anys