Problemes comuns de l’expressió oral (0-6 anys). Dificultats més habituals
Dels 0 als 6 anys els infants que interactuen amb un entorn prou estimulant assoleixen fites lingüístiques tan complexes com la fonologia...
Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
La confecció dels indicadors de centre
Els centres educatius que volen millorar els seus resultats tenen en l'avaluació un element clau per regular els processos, per determin...
Educant en emocions: cartes que curen ànimes
Educant en emocions: cartes que curen ànimes Ana M. Rodríguez Melero, Antonio Joaquín Franco Mariscal Educar en emocions a l’etap...
Treball per projectes, formació del professorat i millora de l´alimentació: una tríada necess...
Treball per projectes, formació del professorat i millora de l’alimentació: una tríada necessària Gabriel H. Travé Gonz...
Aprender, participar y socializar en confinamiento
Aprender, participar y socializar en confinamiento Experiencias en entornos virtuales con alumnado con enfermedad José Blas García Pére...
On vas, Caputxeta? O com cal fer física a primària
Laura Mas: «El mes de setembre no ens hem de posar de cara al llibre, sinó de cara al cor dels ...
Amb aquest retrat hem volgut mostrar el treball que, des de casa seva i amb tot el que això comporta, han realitzat les docents i els doc...