Lideratge per a la cura, un nou paradigma per al benestar col·lectiu
El context i els qui en formen part donen lloc a centres molt diferents. Tanmateix, hi ha variables que fan que un centre mantingui un bo...
Parlem de comunicació, llenguatge i parla a l’etapa de 3-6 anys
Moltes vegades s'identifica parlar amb la parla. Aquest article vol obrir aquesta mirada. El parlar dels infants és indissociable del seu...
Ser lliure és fer el que em doni la gana?
En la lectura del capítulo 7 de "Pimi" (Lipman, 2005), los padres de dos niñas van una tarde a visitar a un amigo al hospital. Las dos n...
Material per a l’alumnat: Dialogue, per tant, convisc
El gran objectiu pedagògic que perseguim amb el nostre treball és la millora de la convivència escolar i la creació d'un clima adequa...
Esmorzem junts?
Esmorzem junts? Norma Sanfiz El petit mos del matí, a més d’un acte quotidià a l’escola, esdevé un espai educatiu en q...
Experiències comunitàries per valorar el patrimoni local
Experiències comunitàries per valorar el patrimoni local Iván García García, Xulia Marqués Valea Presentem dues iniciati...
Aprender a cooperar en línea: herramienta para la inclusión
Aprender a cooperar en línea: herramienta para la inclusión José Ramón Lago Martínez, Mila Naranjo Llanos, Anna Oliveras Rovi...
Explorar la gravetat i el fregament