El poder de l’evocació en l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Instar amb freqüència l’alumnat a completar tasques que requereixin l’evocació, és ...
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...
GALIA, proyecto de aplicaciones móviles con una residencia de gente mayor
GALIA, proyecto de aplicaciones móviles con una residencia de gente mayor La escuela Lavínia, de Barcelona, ha incorporado dentro de su p...
Parlem-ne!
Contra el silenci climàtic La majoria de la gent està preocupada pel canvi climàtic, però no en parla habitualment amb les persone...
Carl Rogers
L’ardu procés d’esdevenir persona Amb aquests termes vull significar tota relació en què almenys una de les parts mira de p...
No hi ha cap èxit individual
Ens sentim sols per afrontar els grans reptes de l’educació i tendim a pensar: «Seré capaç de sortir-me’n?&raqu...
Compartim: Racó digital: Publicacions d'interès sobre l'educació infantil
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL Publicacions d’interès sobre educació infantil A continuació, dues de les publicacions més rece...
La construcció del projecte de vida
La construcció del projecte de vida Acompanyant l’alumnat al llarg de totes les etapes educatives Asunción Blau Amorós, Elena Cog...