Grans reptes educatius
Començar per casa
Millora de l’eficiència energètica Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el ...
Ser educadora en situació d´incertesa. La responsabilitat de ser-hi
Al llarg de l’estat d’alarma ens hem sentit abandonades, les cures han quedat a l’últim pla i la infància ha estat obl...
La voz de las familias con hijos clasificados como NEAE/NEE
La voz de las familias con hijos clasificados como NEAE/NEE Las familias que tienen hijos con afectaciones importantes y están diagnostic...
L’ESTELA DE… ANTON SEMIÓNOVITX MAKÀRENKO
És impossible ensenyar una persona a ser feliç, però sí que és possible educar-la perquè sigui feliç. Nascut el 188...
Grans i petits
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Experiència de suport entre iguals duta a terme des de 1994, en el transcurs de la qual l...
Quins han de ser els requisits mínims de l´etapa 0-6?
Després de l’experiència viscuda arran de l’emergència sanitària provocada pel covid-19 que ha obligat a tanca...
L´estela de… Célestin i Élise Freinet
L’ESTELA DE... CÉLESTIN I ÉLISE FREINET Célestin i Élise Freinet Com es va convertir Célestin Freinet (1896-1966), un m...