Involucrar: la clave para aprender activamente
José Blas García Pérez Maestro y profesor asociado a la Universidad de Murcia Twitter: http://twitter.com/jblasgarcia Blog: http://jbla...
Keith Swanwick
Desprès de seleccionar una sèrie de pedagogs i investigadors de l'àmbit de l'educació musical les aportacions dels quals h...
I tu, ets agent de canvi educatiu?
I tu, ets agent de canvi educatiu? Ana Murcia Asensio Directora EOE Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ La tornada a l’escola s...
Reflexions sobre el control d'esfínters al cicle 0-3
Reflexions sobre el control d’esfínters al cicle 0-3 Beatriz Ferreira Varela, Cristina Llinares Francisco «“Fer-se pipí al ...
Inspira STEAM: un projecte de la Universitat de Deusto, la uniOVI i centres de primària
Inspira STEAM: un projecte de la Universitat de Deusto, la uniOVI i centres de primària Inspira STEAM és un projecte pioner per al foment...
La evidencia en la práctica: Conocimientos previos. Los conocimientos previos, el cimiento de to...
La evidencia en la práctica Los conocimientos previos, el cimiento de todo lo que aprenderé La prueba aplicada Para tratar la importanci...
Robert Stake
Desprès de seleccionar una sèrie de pedagogs i investigadors de l'àmbit de l'educació musical les aportacions dels quals h...
Imatge i infància. Ajustem l’enfocament?
Assegut estratègicament al sofà de l’aula observo meravellat el joc tan ric dels nens i nenes, les complicitats que s’hi estable...