La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP)
Consigna de l’evidència L’aprenentatge només resulta d’un ensenyament adreçat al nivell de desenvolupament potencial ...
La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP)
Consigna de l’evidència L’aprenentatge només resulta d’un ensenyament adreçat al nivell de desenvolupament potencial ...
Nova llei, velles disputes
Nuestros ojos como vigilantes del cambio climático
Contribuir a la ciencia ciudadana De qué hablamos Los cambios en los ritmos de la naturaleza son indicadores del cambio climático. Los &#...
Involucrar: la clave para aprender activamente
José Blas García Pérez Maestro y profesor asociado a la Universidad de Murcia Twitter: http://twitter.com/jblasgarcia Blog: http://jbla...
Keith Swanwick
Desprès de seleccionar una sèrie de pedagogs i investigadors de l'àmbit de l'educació musical les aportacions dels quals h...
I tu, ets agent de canvi educatiu?
I tu, ets agent de canvi educatiu? Ana Murcia Asensio Directora EOE Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ La tornada a l’escola s...
Reflexions sobre el control d'esfínters al cicle 0-3
Reflexions sobre el control d’esfínters al cicle 0-3 Beatriz Ferreira Varela, Cristina Llinares Francisco «“Fer-se pipí al ...