Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
De pal, d’impremta o lligada?
El debat sobre quin tipus de lletra s’ha de prioritzar en l’alfabetització inicial està en plena efervescència a l&rs...
Recomanacions de Bibliomèdia: Com és la teva família?
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Com és la teva família? MARTÍ, M.; TUKI (il·l.) Sevilla. Babidi-Bú, 2021 En una societat on...
Andamiajes para la incorporación de las prácticas artísticas en la escuela
El caso del CEIP Santa Teresa Jodie di Napoli Algarra La incorporación de las prácticas artísticas en las dinámicas de la escuela ...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
La participació de la comunitat educativa per eliminar la violència
La participació de la comunitat educativa per eliminar la violència Luis Tapia Martín, Paloma Castro Villén El CRA de Lozoyuela &#...
Activitats emocionants que transformen aules
En aquest article comparteixo amb vosaltres l’activitat «Dins meu viuràs per sempre», realitzada durant el curs 2019-2020 amb...
Per arrodonir: Dir adéu als bolquers
PER ARRODONIR Dir adéu als bolquers Cómo educar con sentido común BRAZELTON, T.B.; SPARROW, J.D. Barcelona. Medici, 2005 El llibre que ...