El projecte plurilingüe i intercultural de l’escola catalana
L’evolució en els usos lingüístics i el nou context sociolingüístic requereixen una modificació del model ...
Rastrejant per la xarxa… Utopedia #5 i #6
Bienvenida la nueva ley para proteger a la infancia
Tras un curso complicado, en el que las escuelas infantiles han tenido un papel fundamental, se acaba de conocer una noticia positiva y m...
Implementación de las artes en el currículo escolar: Crecer con Arte
Paula Cueto, Isabel Bueno En el CEIP Manuel Núñez de Arenas queremos «crecer con arte», y así se llama el proyecto transversa...
Lo que mi canción favorita dice de mí
Connectar escola i entorn: el Passaport Edunauta
Connectar escola i entorn: el Passaport Edunauta Laura López, Oriol Roca Imagineu una eina d’educació comunitària que connecti te...
Estacions d’aprenentatge: Una proposta per cooperar i aprendre
Aquest article presenta una experiència de treball amb estacions d’aprenentatge a primària que constitueix una estratègia m...
De «l'infant salvatge» a «l'infant mascota»
De «l’infant salvatge» a «l’infant mascota» Vicenç Arnaiz Sancho Una cridada d’atenció: infants menuts...