La isla de Nim
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Com participa tota l’escola en un projecte
El Projecte Junts és una manera d’entendre, de fer i de treballar per projectes. A l’escola, partim de l’agrupació de ...
Joan Manuel del Pozo: «La persona educadora viu “en el cantó positiu de la vida”»
Al seu despatx de l’edifici antic on s’ubica la Sindicatura de la Universitat de Girona, Joan Manuel del Pozo ens rep amb temps i amb gan...
Com podem aplicar la classe inversa a l’educació primària?
La necessitat d’innovar en educació ens porta a fusionar tendències pedagògiques emergents de gran impacte, com ara les cla...
Una experiència per atendre la diversitat: la llibreta dels problemes de matemàtiques
L’objectiu d’aquest article és transmetre una experiència de resolució de problemes de càlcul en una aula de p...
Educació i «nova política»
L’objectiu de l’article és abordar les implicacions de la «nova política» destinada al sector educatiu, tot defe...
Una experiència de comerç just al centre
En aquest article, hi presentem una unitat de treball sobre comerç just que es va realitzar entre tot l’equip docent de la nostra escola,...
L’agermanament entre escoles
La comunitat educativa del centre Salvador Espriu, del Barri de La Morera de Badalona, treballa conjuntament per aconseguir que els infan...