Los enfoques didácticos
La concepció constructivista no mira d’establir unes pautes o formes d’ensenyament determinades, però sí que proposa ...
Historias de consructivismos. Concepciones constructivas en psicología y psicología de la educa...
És arriscat referir-se a un únic constructivisme, a causa de l’existència de diferents teories i models subjectes a aquests...
Enseñar: crear Zonas de Desarrollo Próximo e intervenir en ellas
L’ensenyament s’ha d’entendre com una ajuda al procés d’aprenentatge des de la concepció constructivista. Aquest...
El constructivismo como marco explicativo de los procesos de construcción del conocimiento. Expl...
Què s’entén per constructivisme? En aquest capítol es planteja la recerca dels elements que poden servir per definir un nuc...
Presentacion
¿Qué hace que el alumno y la alumna aprendan los contenidos escolares?. La naturaleza activa y ...
La concepció d’aprenentatge i ensenyament de cada professor serveix com a referent per a la presa de decisions sobre què, quan i c...
Un punto de partida para el aprendizaje de nuevos contenidos: Los conocimientos previos
Les ments dels alumnes no són pissarres netes. Cada alumne va construint o reconstruint personalment un significat sobre la base dels sig...