Aprenentatge en grup amb suport informàtic per a l’escriptura de llengües estrangeres. Un estud...
Pressionats pels companys o per la pròpia experiència, els ensenyants senten, cada cop més, la necessitat d'incorporar noves tècnique...
Para redondear: Necesidades, educación y vida cotidiana
Llegir, escriure i aprendre en l’espai virtual.
La presència de mitjans i suports nous derivats de la tecnologies han obert camins d'expressió inimaginables fins fa poc. Programes ori...
Pistas para la evaluación: Una experiencia de buenas y malas prácticas
Reflexions sobre l’expressió oral en l’adolescència.
Parlar en públic és una de les situacions més temudes durant l'adolescència. La inseguretat personal i la manca de destreses comunica...
Con las familias: Materiales, cotidianidad y crianza
PEL: La vida quotidiana a l’aula de secundària.
L'article relata el camí seguit en la posada en pràctica del PEL en una aula de secundària d'un col·legi de Pamplona, des de la forma...
Recursos para la práctica: Indicadores de buenas y malas prácticas