Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
Spot Music: música en la publicidad
Con este recurso se sitúa al alumnado como consumidor crítico de la publicidad mediante la escucha activa, el análisis, la edición y ...
Eva Aguado, maestra y colaboradora de la FMRP de Madrid. «¡Así es la vida!»
Documentar les pràctiques d’aula
On han quedat els valors
En aquest article d'opinió, Rosa Guitart es pregunta per què i per a què eduquem.
Introduïm la metodologia d´aprenentatge basat en problemes (ABP) a l´aula de tercer de primària
En el present article, s’hi relata l’experiència d’introduir la metodologia ABP en una aula de tercer de primària, amb...
El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...