COVID-19, pobreza e infancia
La Convención de Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño establece, en su articulado, que todos los niños y todas las niñas ti...
Recursos: Palabra, conciencia y acción en la biblioteca escolar
Palabra, conciencia y acción en la biblioteca escolar Ana Teresa Muñoz Pérez El Plan de Comunicación Lingüística del IES...
«Aaah! Una aranya! Està morida?»
Agricultura i canvi climàtic: Repensem el sistema alimentari
Agricultura i canvi climàtic Repensem el sistema alimentari Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de repla...
Repensar el currículum en l’educació. Una oportunitat per transformar
L’estat d’alarma sorgit arran de la crisi sanitària provocada per la covid-19 ens ha d’oferir oportunitats per replantejar-no...
L’arqueologia esdevé una eina d’alt interès per estudiar la història a primària. Partint d’objectes conc...
Las cajas de fruta: el juguete estrella… año tras año
Qui m’hauria dit mai que, tan sols amb unes caixes de fruita, els infants d’1 a 3 anys poguessin inventar més d’una dotzena d...
Mètode Montessori