Planes de convivencia, ¿una necesidad sentida?
El hecho de haber trabajado en un par de guías para la elaboración del Plan de Convivencia (Andalucía y País Vasco) hace que reciba n...
Proyecto de real decreto de infantil: ¡no avanzamos!
La aprobación de la LOMLOE, que modificó la LOE, aportó la alegría de exigir que todos los centros que acogen regularmente a ni...
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...
El coaching educatiu des del treball cooperatiu i la flipped classroom
Aquest article tracta sobre les experiències de dues professores que apliquen l’autocoaching a la seva tasca educativa per introduir dues...
Con las familias: El entorno familiar es básico para que los niños y las niñas entiendan nuest...
Aprendizaje cooperativo: cuando el alumnado enseña
La carta / Tertulia 2.0