Mapas animados en el aula con Tripline
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Trencar el tabú de la lentitud
El moviment Slow (slow food, slow cities, slow sex i ara slow education, l'educació lenta) creix des de fa vint anys a un ritme imparabl...
Concepción del aprendizaje y enfoque globalizador
El coneixement sobre els processos d’aprenentatge és fonamental per establir els criteris d’organització dels continguts. Am...
La narración del viaje en un aula de acogida
Contexto y presentación de la experienciaEl Instituto Bernat Metge, situado en Sant Martí de Provengals (barrio de carácter metropolit...
Mi cerebro no funciona, no he desayunado
IntroducciónLa alimentación y nutrición humanas, contenidos del bloque "Las personas y la salud" en 3.º de ESO, presentan gran releva...
La negociación curricular en educación física, ¿utopía o realidad?
La experiencia que presentamos a continuación se ha realizado al comienzo del presente curso 2007-2008, en el Colegio Salesiano San Bern...
Experiències d’educació ambiental sostenible
Experiències d’educació ambiental sostenible Andrea Ballester Vázquez, Antonio José Morales Hernández L’educaci&#...