La voz del profesorado y el alumnado de San Sebastián
Audiencia pública: valor educativo e incidencia en la escuelaA la hora de entrar a valorar la incidencia que un proceso de participació...
Las condiciones esenciales en educación infantil
Se da la paradoja de que pese a que la investigación sobre la infancia y sobre el aprendizaje es más abundante y rigurosa que nunca, é...
CONTES
A pas de zebra COL·LECTIU PESTE ALTA Lleida. Nandibú / Pagès editors Gràcies al desori que hi ha a la sabana i l’audàci...
De la solidaritat a la pràctica solidària
No hi ha res que pugui ser permanent, tret del canvi
És el moment de repensar l’organització dels centres. La citació d’Heràclit que trobem al títol del pre...
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
Material per a l’alumnat: Emocions digitals
Dintre de tot context educatiu, en qualsevol situació d’ensenyament-aprenentatge, hi ha dos conceptes que s’erigeixen com dos dels ...
Elaborar inferències a l´aula
Inferir és una habilitat cognitiva que afavoreix la comprensió lingüística, l’aprenentatge i també l’ajus...