Construir familiaridad en el entorno adoptivo
Recuerdos¿Que qué suelen contar mis padres? Que cuando llegué, comía muchísimo y pesaba poquísimo; con cinco años pesaba 13 kilos,...
Elogio a la escuela
Elogio a la escuela Aprender a vivir juntos y aprender juntos a vivir. (Marina Garcés, Escuela de aprendices, 2020) Estamos llegando a fi...
La meva escola és un museu amb història, de ciència i tecnologiaEl projecte educatiu i museístic El Puçol: el museu a l’aula
La tornada a les aules, quelcom més que un retrobament
Història del Fòrum Europeu d´Administradors de l´Educació (FEAE) de l´Estat espanyol. Una p...
Ja han passat trenta anys des que vaig tenir coneixement, d’una manera una mica peculiar, de l’existència d’una organitzaci&o...
El lloc paraula i l’escriptura comunitària
INTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada i vida de relació: facultats d’edu...
Escriure sense por. Instruccions per a escriptors valents
Aconseguir que els infants escriguin bé requereix hores de pràctica i inversió d’energies, sí!, però els esfo...
Els deures escolars: tradició o necessitat?
Què entenem per deures escolars? Cal fer-ne? Amb quines finalitats assignem els deures a l’escola? En quin moment és més id...