Tras, tras, cucutras
Més enllà de l’educació emocional: l'essència està en el cor
Més enllà de l’educació emocional: l’essència està en el cor Carles Parellada Enrich Mestre, psicomotricista i te...
Incluye la convivencia
Incluye la convivencia Esmeralda Llorca Valmaña Partiendo de la premisa de que la escuela inclusiva es la que cuida la convivencia, el ar...
Asustando a los yokai
Asustando a los yokai Maria Isabel Rodríguez Fernández De regreso de las vacaciones de verano y del periodo de confinamiento, después d...
10 mesos, 10 aprenentatges
El projecte 10 mesos, 10 aprenentatges consisteix en una sèrie de miniactivitats que l’alumnat desenvoluparà voluntàriament...
Una mirada a l’escolarització d’infants amb malalties cròniques o de llarga evolució
Quan un centre docent ha d’afrontar la malaltia crònica, aguda o de risc vital d’algun dels seus alumnes es crea una incertesa entr...
La biblioteca escolar, un univers infinit de possibilitats
En el context actual de transformació pedagògica, les possibilitats reals de la biblioteca escolar com a agent innovador i catalitzador ...
Què ens diu la neurociència sobre com s’aprèn?
La neurociència ens proveeix d’un conjunt ampli i profund de dades que ens poden ajudar a realitzar la pràctica educativa i el des...