Com entenem el treball per projectes a l’etapa d’infantil?
Metàfora de l’orquestra. Respostes saludables
A la recerca de les pautes DUA (disseny universal per a l’aprenentatge)
No es pot parlar d’educació inclusiva al segle xxi sense parlar de disseny universal per a l’aprenentatge, un marc que optimitza l&...
El procediment d’anàlisi en la producció de textos: reconstruïr la consigna
Què cal fer per analitzar les produccions escrites dels alumnes i per seleccionar les dimensions a les quals caldrà donar prioritat en e...
Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...
Acció, reacció i comunicació
Contes escrits per pares i mares
«Estic convençuda que molts pares i moltes mares inventen, amb els seus infants, històries fascinants que després queden ob...
Ricard Chumillas, mestre d’educació infantil. «Estimat dilluns»
Dilluns, encetem la setmana. Molts de nosaltres ja veiem un núvol gris que ens acompanyarà durant un parell de dies, almenys fins que l&...