Pistes per avaluar-nos en educació científica inclusiva
En el marc del Projecte H2020: C4S Communities for Sciences (www.communities-for-sciences.eu/), en el qual han col·laborat la Universitat...
Regularitats en l´escriptura dels nombres
Regularitats en l’escriptura dels nombres El joc del castell Ana María Lerma Fernández, María del Mar Bueno Caballero, Elena Mar&...
La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...
Educar en ètica i esperit crític
El context d’una ciutadania més activa i conscient dels seus drets comporta considerar les escoles com a institucions clau de socialitzac...
Rafel Bisquerra
L’educació emocional té grans propòsits a llarg termini. L’acció, doncs, ha de ser ferma, persistent, transver...
El conec pel seu riure
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Quins interiors!
És necessària la religió a l’escola?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...