Guió per reflexionar, propostes i disseny d’un pla de retrobament
La situació viscuda darrerament ha modificat la nostra manera de relacionar-nos amb l’entorn. Des del centre educatiu se’ns plantej...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat també ho poden fer gairebé tot; simpleme...
CONTES
A pas de zebra COL·LECTIU PESTE ALTA Lleida. Nandibú / Pagès editors Gràcies al desori que hi ha a la sabana i l’audàci...
Las condiciones esenciales en educación infantil
Se da la paradoja de que pese a que la investigación sobre la infancia y sobre el aprendizaje es más abundante y rigurosa que nunca, é...
Més enllà de la immediatesa
Més enllà de la immediatesa Joan Domènech Francesch Mestre Per una multiplicitat de raons, el currículum escolar ha estat constru&...
Cita de Miguel de Unamuno
Què ens ha ensenyat la pandèmia? És possible una nova ecologia de l´aprenentatge i de l´equi...
El confinament va fer que passéssim d’utilitzar el suport de les tecnologies a relacionar-nos entre nosaltres solament a través de...
Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...