Docència compartida a l’aula: reptes i possibilitats
Les dinàmiques i les intervencions en docència compartida (DC) incorporades en els centres constitueixen un motor de canvi i millora edu...
De la lectura a l’acció social
L’aprenentatge en context garanteix que nois i noies posin en funcionament els seus coneixements i que aquests esdevinguin transformadors...
Aprenent dansa amb música pop
Sovint, tant a la classe d’educació física com a la de música, s’utilitzen les danses tradicionals locals i d’a...
L´educació sentimental al començament de l´educació infantil
L’educació sentimental comporta molts dels trets que defineixen la divisió entre els gèneres. Hi ha sentiments, com ara la ...
Com entenem el treball per projectes a l’etapa d’infantil?
Metàfora de l’orquestra. Respostes saludables
A la recerca de les pautes DUA (disseny universal per a l’aprenentatge)
No es pot parlar d’educació inclusiva al segle xxi sense parlar de disseny universal per a l’aprenentatge, un marc que optimitza l&...
Iniciar i sostenir pràctiques de docència compartida a les aules
La docència compartida (DC) esdevé una estratègia potent per l’aprenentatge entre docents i per la millora professional i d...